Kasu
honetan, Santiren teknologia elementua aukeratu dugu berak bizi zuen hezkuntzan
ebaluaketa frogak zorrotzak zirelako eta teknologiak eskatzen duena (ondorioa),
hemengo adibideek erakusten dute.
Atal
hau garatu baino lehen, teknologia honek ez daukala harremanik aparagailuekin
esan behar dugu.
Garai
hartako teknologia ez zen gaur erabiltzen dena, eta aukeratzeko prozesu batzuk
egiten ziren. Lehenengoa eskolaratzeko momentuan egiten zen: bataiatuta egotea
derrigorrezkoa zen, bestela ezinezkoa zen eskola horretan ikastea.
Behin
barruan, Lehen Hezkuntzaren bostgarren mailan ikasle guztiok test psikologiko
bat egin behar genuen eta hori nortzuk pasatuko ziren seigarren mailara
erabakitzeko erabiltzen zuten eta garai hartako ordenagailuen bidez analizatzen
ziren. Lortutako emaitzekin, eskolako psikologoak (beste apaiz bat zen) analisi
bat egiten zuen eta ikasleen etxeetara, emaitzak eta bere ondorioak bidaltzen
zizkien familiei.
Aurrerago,
zortzigarren mailan, bi irakasgai baino gehiago gainditzen ez zituztenak ezin
ziren eskolan jarraitu.. Bi baino gutxiago izaten zituztenak Batxiller egiten jarraitu zezaketen.
Batxilergo
hiru kurtsoak egiten genituenean eta gainditzen ez ziren irakasgaiak ondo
prestatzeko, uztailean, goizero, klase jasotzen genuen irailean egin behar
genituen azterketak ondo prestatzeko, gainditzeko asmoarekin; familiek klase
hauek ordaindu behar zituzten.
COU
ikasturtea amaitu eta gero, eta Selektibitate froga egin baino lehen, prozesu
berdina egiten zuten ikasleekin, baina kasu honetan errepikatu behar zuten
kurtsoa.
Lehen
Hezkuntzaren bigarren atalean (sei, zazpi eta zortzigarren mailan) ingeleseko
irakasgaian, guztiok etxeko lanak egiteko koaderno berdina geneukan eta han
egin behar genituen ariketak agertzen ziren. Astero ariketa kopuru batzuk
egiteko beharra genuen eta gero zuzentzen genituen klasean , irakaslearekin:
egiten ez zituztenek edo txarto egiten zituztenek ondorio txarrak jasotzen
zituzten: zigor fisikoa eta puntu negatiboak.
No hay comentarios:
Publicar un comentario