viernes, 23 de diciembre de 2016

Teknologia

Kasu honetan, Santiren teknologia elementua aukeratu dugu berak bizi zuen hezkuntzan ebaluaketa frogak zorrotzak zirelako eta teknologiak eskatzen duena (ondorioa), hemengo adibideek erakusten dute.

Atal hau garatu baino lehen, teknologia honek ez daukala harremanik aparagailuekin esan behar dugu.
Garai hartako teknologia ez zen gaur erabiltzen dena, eta aukeratzeko prozesu batzuk egiten ziren. Lehenengoa eskolaratzeko momentuan egiten zen: bataiatuta egotea derrigorrezkoa zen, bestela ezinezkoa zen eskola horretan ikastea.
Behin barruan, Lehen Hezkuntzaren bostgarren mailan ikasle guztiok test psikologiko bat egin behar genuen eta hori nortzuk pasatuko ziren seigarren mailara erabakitzeko erabiltzen zuten eta garai hartako ordenagailuen bidez analizatzen ziren. Lortutako emaitzekin, eskolako psikologoak (beste apaiz bat zen) analisi bat egiten zuen eta ikasleen etxeetara, emaitzak eta bere ondorioak bidaltzen zizkien familiei.
Aurrerago, zortzigarren mailan, bi irakasgai baino gehiago gainditzen ez zituztenak ezin ziren eskolan jarraitu.. Bi baino gutxiago izaten zituztenak Batxiller  egiten jarraitu zezaketen.
Batxilergo hiru kurtsoak egiten genituenean eta gainditzen ez ziren irakasgaiak ondo prestatzeko, uztailean, goizero, klase jasotzen genuen irailean egin behar genituen azterketak ondo prestatzeko, gainditzeko asmoarekin; familiek klase hauek  ordaindu behar zituzten.
COU ikasturtea amaitu eta gero, eta Selektibitate froga egin baino lehen, prozesu berdina egiten zuten ikasleekin, baina kasu honetan errepikatu behar zuten kurtsoa.

Lehen Hezkuntzaren bigarren atalean (sei, zazpi eta zortzigarren mailan) ingeleseko irakasgaian, guztiok etxeko lanak egiteko koaderno berdina geneukan eta han egin behar genituen ariketak agertzen ziren. Astero ariketa kopuru batzuk egiteko beharra genuen eta gero zuzentzen genituen klasean , irakaslearekin: egiten ez zituztenek edo txarto egiten zituztenek ondorio txarrak jasotzen zituzten: zigor fisikoa eta puntu negatiboak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario