PERTSONALAK: Bi irakasleak,
ikasleak, familia (gurasoak, aitona-amonak).
Erakundea txikia zenez, baliabide
pertsonalak ez ziren anitzak. Hau da, ez zegoen irakasle
espezializaturik, Psikologia Terapeutikoko irakaslerik, aholkularirik
edo gaur egungo eskola publiko batean aurki dezakegun aditurik.
Edonola ere, eskolak funtzionatzen zuen eta irakasleak beste
erakundeekin harremanetan egoten ziren.
MATERIALAK: Eraikina
(etxebizitza handia zena), alfonbra, mahaiak, aulkiak, sukaldea,
komuna, musikako gela, pianoa, akordeoia, amantala, koadernoak,
liburuak, marrazkiak, jostailuak, kulunka, soka,
musika-erreproduzitzailea.
Jangelarik, liburutegirik, goizeko gelarik, eskolaz kanpoko
jarduerarik (pianoko eskolak izan ezik) edo autobus zerbitzurik ez
zegoenez; baliabide materialak beste erakunde batzuek dituztenekin
konparatuz gero, urriak direla pentsa dezakegu. Hala ere, eskola
txikia zenez, baliabideak bere behar eta gaitasunetara egokitzen
ziren. Alegia, eskola pribatua zen eta ikasle kopurua nahiko urria
zen (15 ikasle inguru), hortaz, ez dut uste baliabide ekonomiko
ugariak zituztenik.
FUNTZIONALAK: Eskola
pribatua izanik, gastuak ikasleen familiek finantzatzen zituzten.
Denboraren aldetik, ikasle kopurua urria zenez, irakasleek eskolako
ordutegian aritzeaz gain, ohiko zein ez-ohiko jarduerak antolatzeko
denbora zuten.
No hay comentarios:
Publicar un comentario