viernes, 23 de diciembre de 2016

Ebaluazioa eta ekarpenak

HAUTATUTAKO ELEMENTUAK:

Irene
Haizea
Libe
Nerea
Santi
Esti
Helburuak
Helburuak
Helburuak
Helburuak
Helburuak
Helburuak
Baliabideak
Baliabideak
Baliabideak
Baliabideak
Baliabideak
Baliabideak
Egitura
Egitura
Egitura
Egitura
Egitura
Egitura
Teknologia
Teknologia
Teknologia
Teknologia
Teknologia
Teknologia
Kultura
Kultura
Kultura
Kultura
Kultura
Kultura
Ingurunea
Ingurunea
Ingurunea
Ingurunea
Ingurunea
Ingurunea


EBALUAZIOAK:

Ireneri
Haizeari
Liberi
Nereari
Santiri
Estiri
Irenek
8
8
8
8
8
8
Haizeak
6
8
7
8
5
5
Libek
8
8
7
8
8
8
Nereak
8
8
8
8
8
        8
Santik
8
8
8
8
8
8
Estik
8
8
8
8
8
8

EKARPENAK:

LIBE. Hasieran, bakoitzaren bizipenen analisiak izan ditugu kontuan hauek egiteko artikuluan zeuden sei baliabideei erreparatu diegu. Gure bizipenen analisiak taldean irakurri, aztertu eta aberastu ditugu. Ondoren, egokienak zirenak hautatu ditugu eta bertan ezarri.
Proiektuari dagokionez, ospitalean dauden umeentzako ekintza ludiko batzuk egitea bururatu zaigu. Ideia egokia dela iruditu zait gure proiektua, eskolatik kanpo gaixorik dauden umeekin lantzen den jarduera delako eta bertan beste hainbat gauza hartu behar ditugulako kontuan horien artean, haien osasuna, garapena etab.
IRENE: Hasteko, gure bizipenei dagokienez, bakoitzak bere analisia egin du.
Ondoren, taldean jarri eta guztien analisiak irakurri eta aztertu ditugu, Hau horrela, egokienak hautatu eta sakondu ditugu azkenik Bloggean jarri ahal izateko.
Proiektuari dagokionez, gure bizipenen analisia egiteko erabili ditugun aspektuak kontuan hartu ditugu, hala nola, ingurunea, kultura, baliabideak, helburuak…
Gaur egungo gizartean  ohikoa den, baina askotan ahazten zaigun egoera batean zentratu gara; ospitalean dauden umeentzako ekintza ludiko batzuk egitea hain zuzen.
Modu honetan, ume hauek eskolaz kanpo hainbat jarduera, inteligentzia eta emozio lantzeko aukera izango dute haien osasuna eta garapena beti ere kontuan izanik.
HAIZEA: Lan hau egiteko urrats desberdinak jarraitu ditugu. Hasteko, eskolari lotutako sentipenak identifikatzeko, brainstorming moduko bat egin genuen: Eskolako garaian bizi izan genituen sentimenduak zerrendatuz. Gero, taldeka partekatu genituen, gogora ekarritakoa kontatuz.
Ondoren, lehen zirriborroa idatzi genuen. Nik Haur Hezkuntzako oroitzapenak idazten igaro nuen denbora, Lehen Hezkuntzan edo Bigarren Hezkuntzan sakondu beharrean. Hala ere, bizipenen analisia egiteko zirriborroa pixka bat aldatu behar izan nuela esan beharra daukat, analisian erabili ditudan datuak errazago hautemateko. Analisia eskolako adierazleen arabera egin dugu, bizipenean oinarrituz, elementuak identifikatu ditugu.
Bizipenen analisiak taldean partekatu ostean, hobeto zeudenak aukeratu ditugu hauek sakonago garatzeko eta amaierako proposamena egiteko. Ospitalean dauden umeentzako proiektu bat diseinatu dugu, ez dugu proiektua garatu baina proposamena erabilgarria eta errealista izan daitekeela uste dut. Dakigunez, hezkuntza gizarteko kide guztien esku dago, beraz, hezkuntza ez da eskolara mugatu behar. Horregatik, beste testuinguru batean lan egitea, gaixorik dauden umeekin jarduera edo eskulanak egitea esate baterako, oso proiektu aberasgarria dela uste dut.
Bestetik, ebaluazioa egiteko, edukiak ez ezik, beti lan egiteko jarrera, inplikazioa, lankidetza, erantzukizunak betetzea zein lan-prozesua kontuan izaten ditut.
NEREA:
Lan hau burutzeko, bakarkako atalari dagokionez gure bizipenei erreparatu diegu eskola ibilbidearen analisia egiteko, eskolako 6 adierazleen arabera. Atal hau egitea oso interesgarria iruditu zait, aurretik ez nekizkien gauzak egon direlako nire hezkuntza bizipenean eta horiek ezagutzea gustatu zaidalako. Hala ere, zati batzuk betetzeko informazioa lotzea jarduera zaila izan dela uste dut.

Bestalde, talde lana burutzeko eta bakoitzaren atal egokiena aukeratzeko, zati desberdinak aztertu ditugu eta zatien idazlearen iritzi propioa entzun eta gero, hautaketa egin dugu. Bukatzeko, hauek irakurri eta hortik abiatuta, proiektu bat diseinatu dugu. Honi dagokionez, eskolako 6 osagaiei begira, garrantzitsuen iruditu zaizkigun arloak aipatu ditugu era sinple batean. Gure proiektua ospitale batean umeentzako ekintzak antolatzea da, eta oso argi joan dira eskolako adierazleak azaltzen proiektua egitean. Beraz, ikusi dugu eskola adierazleok beste erakunde askotan ere aplikagarriak izan daitezkeela.

Nire ustez, lan honekin eskola edo beste proiektu baten antolakuntzaren funtzionamenduak eta hauen aplikazioak hobeto ezagutu ditugu.

SANTI
Bizipenaren analisia klasean landutako testuan (“La educacion escolar se desarrolla en el seno de una organizacion”) oinarritu da, eta horri esker, hori egiteko baliabideak izan ditugu.
Adinagatik, nire analisia erabat ezberdina zen, besteenekiko konparatuz. Nire garaian, agian erabiltzen ziren teknologiaren elementuak nabarmenagoak ziren, hots, argiago ikusi ditugu; eta hori dela kausa, nire analisiaren elementu hori aukeratu dugu guztiok. Zer pasatu zitzaidan gogoratzea nik pentsatu nuen baino ariketa ona izan da. Halakorik ze hezkuntza mota dagoen gaur egunean hobeto baloratu dezaket hango garaiko hezkuntza bizi ostean. Egia esan, hezkuntzan bizi izaten denak bizitza osoaren zehar eragin handia dauka. Beraz aukeratutako gradua baloratzeko balio ahal zait. Ze inportantea den zure hezkuntzatik  pasatzen diren pertsona guztiak eta hauek izaten duten eragina.
Proiektuari dagokienez, esan behar dut guztiok hasieratik proposatutako ideiarekin ados egon ginela, orduan ideiaren muina garatzea nahiko erreza zen: ideiak botatzen hasi ginen, eta bost minutuetan proiektua erabakita zegoen, baliabide errealak erabiliz


ESTI

Ikasgaiaren lehen egunetan Juanek ordu erdi bat gure oroitzapenei buruz idazteko eskatu zigun, nahi genuen hizkuntzan eta zirriborro moduan.

Ostean gure bizipen hauek Blogg batera igotzea eskatu zigun. Beraz, hauek txukun jarri eta taldeka aipatutako Blogga sortu eta bertan igo genituen bakoitzaren bizipenak.

Geroago, hauen analisia egitea eskatu zigun. Analisi hau egiteko kontuan hartu behar genituen “La educación escolar se desarrolla en el seno de una organización” testuan aurretik landutako eskola baten osagai ezinbestekoak ( ingurunea, kultura, baliabideak, helburuak eta egitura) Horrela, bakoitzak bere analisia garatu eta guztiok elkarri irakurri genituen analisiak eta egokienak aukeratu genituen taulan azalarazteko.

Guzti hori egin ostean, Bloggera igo genituen aipatutako lan guztiak, hau da, norberaren analisisa eta taldean aukeratutakoa.

Bukatzeko, ikasitako guztia praktikan jartzeko gure proposamena burutu genuen. Gure proposamenean askotan ahazten ditugun ospitaleen ingurukoa da, bertan dauden ume gaixoek egonaldi atsegina izan dezaten. Hau bukatzean, analisiarekin batera Bloggera igo genuen.


Lan hau oso baliagarria izan zaigu eskolaren edo enpresa baten bost elementu ezinbestekoetan sakontzeko. Gainera etorkizunerako oso baliagarria izan daitekeela uste dut, gure kabuz proiekturenbat egiterako orduan kontuan izan beharreko atazak baitira.

No hay comentarios:

Publicar un comentario